sobota, 15 kwietnia 2017

spring vibes

Przyszła wiosna, a co za tym idzie - dni są dłuższe, cieplejsze, wszystko budzi się do życia. O wiele lepiej wstaje się o 6:30 do szkoły i wraca z niej, kiedy za oknem jest jeszcze jasno. Możemy spożytkować ten czas na spacer i odpoczynek. Nie jestem zwolennikiem siedzenia w domu. Wiadomo - lubię czasami poleniuchować, ale na dłuższą metę brak zajęć i nuda mnie irytuję. Cieszę się, że nadeszła wiosna, bo wakacje są tuż tuż! W powietrzu unosi się piękny zapach kwiatów, słychać śpiew ptaków, jest zielono i od razu ma się więcej chęci do życia. Od jakiegoś czasu chciałam mieć zdjęcia na tle kwiatów. Bardzo trudne okazało się  znalezienie idealnego miejsca,  ale w końcu się udało! Zapraszam do obejrzenia, ale przed tym jeszcze jedna sprawa. :)

Chciałabym z tego miejsca życzyć Wam wszystkim zdrowych i rodzinnych świąt. Spędźcie ten miły czas z rodziną, nie oszczędzajcie na jedzonku. Wesołego Alleluja i udanego "śmingusa dyngusa"!



gdzie można mnie znaleźć?























fot. Zuzanna Kozycz


gdzie można mnie znaleźć?



10 komentarzy :

  1. Bardzo ładna bluzka hiszpanka, pasuje Ci! :) Życzę Wesołych Świąt w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sesja zdjęciowa, pasuje Ci kolor niebieski.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz <3 niebieski bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez nie lubię spędzać czasu wolnego w domu. I tak mam go mało, więc warto go wykorzystać właśnie na np. spacer z kimś. :D Mega zdjęcia <3
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o tekst u góry mega się zgadzam, wiosna jest najlepsza :D

    A jeśli chodzi o zdjęcia, to zgadzam się z komentarzami wyżej hahah ładnie w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam też na blog: http://poranekdetrix.blogspot.co.uk/

      Tak samo niedawno zacząłem, a myślę że znajdzie się tam całkiem sporo przydatnej treści :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.