czwartek, 2 lutego 2017

przyszłość?

Dzisiaj do mojej szkoły przyjechały się pokazać różne uczelnie wyższe. To zainspirowało mnie do napisania kilku słów.

Nauczyciele jak i nasi rodzice oczekują od nas tego, że podczas nauki w liceum czy technikum zdecydujemy się na konkretny kierunek studiów. I tutaj pojawia się problem..  W gimnazjum byłam bardzo niezdecydowana odnośnie wyboru odpowiedniego profilu w liceum. Cały czas byłam przekonana, że będzie to biol-chem, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam i wybrałam mat-fiz. Czy żałuję tej decyzji?  Wydaję mi się, że nie, ale nie jestem tego taka pewna. Wracając do meritum... Jestem niezdecydowana tak jak większość moich znajomych. Niewielu z nas wie co chciałoby robić w przyszłości. Każdy chciałby pracować w zawodzie, który będzie sprawiał mu przyjemność, w którym będzie mógł się wykazać i rozwijać. Ja również, ale to nie takie proste jak się wydaje. Często zmieniam swoje zdanie, mam mnóstwo pomysłów, lecz niestety do żadnego z nich nie jestem w stu procentach przekonana i wprawia mnie to w zakłopotanie.

Chciałabym, żeby w moim życiu stało się coś co mnie oświeci, naprowadzi i pokaże na czym powinnam się skupić. Czy doczekam się tego? Mam nadzieję, że tak. Wam wszystkim życzę, abyście takich problemów nie mieli i podążali za swoimi planami, marzeniami oraz wdrażali je w swoje życie.










gdzie można mnie znaleźć?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.