środa, 1 lutego 2017

Cele, a ich realizacja

1 luty, 32 dzień kolejnego roku, który pewnie każdy z nas planował rozpocząć tak spektakularnie. Mnóstwo marzeń, postanowień, nowych celów.. Czy nowy rok oznacza zmianę naszego dotychczasowego życia? Zależy od człowieka. Ludzie z reguły są bardzo leniwi, dlaczego? 

Tak jest prościej. Przecież zmiana wiąże się z regularnością, z pewnymi wyrzeczeniami, które niestety bardzo często nas przerastają. Walka pomiędzy dobrem, a złem. Marzeniem, a lenistwem. Człowiek może dużo, ma bardzo dużo szans. Potrzeba tylko chęci i dobrej motywacji. Tak, dobra motywacja to podstawa. Może to być cel, do którego dążymy. Może to być bliska osoba, która napędza nas swoją obecnością. Każdy potrzebuje wsparcia. Dążenie do obranego celu nigdy nie było i na pewno nie stanie się proste, ale właśnie to sprawia, że jest to tak wyjątkowe i satysfakcjonujące. Przecież gdyby człowiek wszystko miał "od tak" to nie byłoby przy tym takiej zabawy. To najważniejsze-trzeba wszystko traktować jako zabawę, jako naszą własną przygodę. To jest właśnie moja. Moim celem na 2017 rok było założenie bloga, jestem w trakcie jego realizacji. Mam nadzieję, że z waszymi będzie podobnie, bo przecież "trzeba walczyć o swoje marzenia", a "każdy koniec jest początkiem czegoś nowego"... 



Ania i Kasia

Zdjęcia z 2014,2015 i 2016 roku. Oczywiście, że później będę dodawać aktualne zdjęcia, ale na razie chciałabym wykorzystać większość fotografii, które już mam.
















gdzie można mnie znaleźć?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.