niedziela, 26 lutego 2017

Warszawa - co warto zobaczyć?

Witam Was po krótkiej przerwie.
Dziś kończą się moje ferie zimowe. Wolny czas wykorzystałam w niemalże stu procentach. Najbardziej cieszę się z faktu, że wybraliśmy się ze znajomymi do Warszawy na kilka dni. Wyjazd był naprawdę udany, poza tym że choroba mnie dopadła. Każdego dnia gdzieś byliśmy, wiele zobaczyliśmy. Przedstawiam Wam miejsca, które każdy odwiedzający Warszawę powinien zobaczyć oraz dwie knajpki, które przypadły mi do gustu.


1. Nowy Świat, Krakowskie Przedmieście i starówka









2. Pałac Kultury i wjazd na taras widokowy










3. Muzeum Powstania Warszawskiego









4. Centrum Nauki Kopernik - nam niestety nie udało się zwiedzić. Była ogromna kolejka, sprzedaż biletów wstrzymana :(




5. Metro - nawet jeśli jesteś zwolennikiem chodzenia pieszo, to warto kilka razy skorzystać z niego. Komunikacja jest bardzo sprawna, czeka się 3-4 minuty na kolejny pociąg, a dzięki drugiej linii metra można dojechać nim do wszystkich ważniejszych miejsc w Warszawie.


 







6. Dim Sum Bar "Pełną Parą"  





7. Bar Orientalny "Binh Minh" Nowy Świat 42. Jedzenie było przepyszne, każdy z nas zamówił coś innego. Osobiście mogę polecić zupę Pho oraz kaczkę po pekińsku. Naprawdę warto tam zajrzeć! :D


8. Stadion Narodowy




I to by było na tyle! Warszawa to piękne miasto i chętnie  do niego wracam.

gdzie można mnie znaleźć?


11 komentarzy :

  1. Ale Warszawa jest piękna!!! Świetny blog!!!❤ Zapraszam do mnie na bloga: http://darling-justholdon.blogspot.com/2017/02/ulubiency-lutego.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam odwiedzić jeszcze park szczęśliwicki :)


    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! następnym razem jak będę to na pewno tam zajrzę :)

      Usuń
  3. O jarmark bożonarodzeniowy na starówce :) wiesz,że miałam tam sesje świąteczna ? :) zostawiam Ci do niej link :) moze sobie bedziesz chciała obejrzeć :) http://karolaandherpassions.pl/swiateczna-sesja-zdjeciowa/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się zdjecia w tym poście są naprawdę świetne! W Wawce byłam pare razy i uwielbiam to miasto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa. Warszawa też mnie bardzo zauroczyła, chętnie tam wracam :)

      Usuń
  5. super zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.